مرکز مشاوره در خیابان نیروی هوایی

اگر برای حال خوب خودتان، آرامش اطرافیانتان و یا سلامت روان فرزند خود، به دنبال یک مرکز مشاوره خوب در خیابان نیروهوایی هستید، در جای درستی قراردارید. مرکز مشاوره شکرانه با وجود مجرب ترین روانشناس‌ها و مکانی مناسب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

مرکز مشاوره شکرانه واقع در نیرو هوایی با داشتن بیش از ۲۰ متخصص کودک و بزرگسال و همچنین ابزار سنجش سلامت روان، یکی از بهترین کلینیک های روانشناسی در خیابان نیروی هوایی می‌باشد. برای گرفتن خدمات مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، مشاوره زناشویی، مشاوره جنسی و مشاوره طلاق می‌توانید به مرکز مشاوره شکرانه در خیابان نیروهوایی مراجعه کنید.

مرکز مشاوره شکرانه برای هر بیمه تکمیلی برگه ویزیت می‌دهد که افراد با کمک بیمه خود از خدمات روانشناسی استفاده بکنند. همچنین مشاورین این مرکز علاوه بر خدمات روانشناسی، مشاوره و روان سنجی در صورت نیاز از مجرب ترین روانپزشکان کمک می‌گیرند. اگر شما هم به دنبال آدرس مرکز مشاوره در خیابان نیروهوایی می‌گردید، می‌توانید با مرکز ما در تماس باشید.

مرکز مشاوره شکرانه با برگزاری دوره های آموزشی مانند: مهارت‌های زناشویی، مهارت‌های فرزند پروری، مهارت های زندگی و… همچنین داشتن اتاق مخصوص کودک و مجهز به شن بازی و انواع بازی های تقویت هوش، استعداد و تمرکز می‌تواند بهترین انتخاب در نیرو هوایی باشد.

شما می‌توانید هم به صورت حضوری، هم به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین برای مشاوره وقت بگیرید.