مشاوره تلفنی خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای

زمانی که فرد به هر دلیلی شرایط شرکت در جلسات مشاوره حضوری را ندارد می‌تواند از مشاوره تلفنی کمک بگیرد. مشاوره تلفنی برای افرادی که در نزدیکی محل زندگی خود مرکز مشاوره ندارند سودمند است. برای مثال فردی که در شهر و روستای کوچک زندگی می‌کند و برای هر جلسه مشاوره باید تا شهر دیگر سفر کند می‌تواند از مشاوره تلفنی کمک بگیرد. همچنین برخی از افراد به دلیل کم رویی یا عدم اعتماد ممکن است تمایلی برای مراجعه نزد روانشناس نداشته باشند. مشاوره تلفنی این امکان را می‌دهد تا با آشنایی از مشاور خود به او اعتماد کند و باقی جلسات را در صورت نیاز حضوری پیش ببرد.

برخی از افراد تمایل دارند با مشاور صحبت کنند اما خانواده‌شان از این موضوع با خبر نباشد مشاوره تلفنی این شرایط را فراهم می‌کند تا او به راحتی با روانشناس خود صحبت کند و از راهکارهایش استفاده کند. گاهی شرایطی پیش می‌آید که نیاز است خیلی سریع با مشاور خود در ارتباط باشیم مشاوره تلفنی روند ارتباط با مشاور را کوتاه تر می‌کند.

مزایای مشاوره تلفنی

  • دسترسی راحت
  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش هزینه رفت و آمد

چرا مشاوره تلفنی نیاز است؟

هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که در زندگی خود هیچ مشکلی ندارد طبیعی است در مسیر زندگی با چالش‌های بسیاری روبرو شویم که گاهی نتوانیم به تنهایی از پس آن‌ها بر بیاییم. کمک گرفتن از دوستان و بزرگترها و شنیدن تجربه دیگران می‌تواند برای ما سودمند باشد اما از آنجایی که شرایط هر فرد با دیگری منحصر به فرد است ممکن است راهکاری که دیگران به ما می‌دهند بدون در نظر گرفتن تمامی جوانب زندگی ما باشد و صدمات جبران ناپذیری را برایمان رقم بزنند. اما یک روانشناس متخصص با دانشی که دارد بعد از مصاحبه و ارزیابی کامل به فرد کمک می‌کند تا مطابق با شرایط خودش از پس این چالش بر بیاید.

در این زمان برای اینکه به راهکار علمی پیدا کنیم می‌توانیم از مشاوره آنلاین کمک بگیریم تا هرچه سریع‌تر با یک متخصص در ارتباط باشیم. همچنین بسیاری از افراد در مسائل جنسی در شرایط مشاوره حضوری به راحتی نمی‌توانند از محرمانه‌ترین نیازهای خود صحبت کنند، مشاوره تلفنی به این افراد کمک می‌کنند تا با احساس راحتی بیشتری تمامی مطالب مورد نیاز را در اختیار مشاوره جنسی قرار دهند.

چرا از مشاوره تلفنی مرکز مشاوره شکرانه کمک بگیریم؟

مرکز مشاوره شکرانه در زمینه‌های بسیاری به صورت تخصصی خدمات روانشناسی را ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با زمینه فعالیت و مشاورین مرکز شکرانه می‌توانید پروفایل هر یک از روانشناسان را در سایت مشاهده کنید. همچنین برای آگاهی بیشتر از شرایط وقت دهی و هزینه جلسات مشاوره می‌توانید با مسئول دفتر همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب با شماره‌های 09368461034 و 02133254021 تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

گاهی پیش می‌آید افراد به دلایل متفاوت شرایط حضور در مرکز مشاوره را نداشته باشند در این زمان می‌توانند از خدمات مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین بهره‌مند شوند.